Վարչապետի նախկին խորհրդական Հակոբ Ճաղարյանն իր ֆեյսբուքյան էջում գրում է․
«ԱՊԱՏԵՂԵԿԱՏՎՈւԹՅՈւՆ
Հերթը հասավ «Ֆլայ Ուան Արմենիային»
Որոշեցի կիսվեմ Էս վիդեոյով, որովհետև նրա տակ արդեն մոտ 600 արձագանք կա:
Սկսեմ նրանից, որ`
-Ֆլայ Ուան Արմենիան հայկական առաջին ավիաընկերությունը չի: Այն նույնիսկ ամբողջովին հայկական էլ չէ: Այլ մոլդովական Fly One ավիաընկերության հետ բաժնեմասեր կիսած (ընդ որում հայկական կողմի բաժնեմասերն ավելի են, քան գովերգած «Առնայում» ունի ՀՀ կառավարությունը):
Նրանից առաջ գործել և գործում են «Ավիակոմպանիա Արմենիան», «Արմենիա Էյրվեյզը», «Ատլանտիս...», «Տարոն»...
One (մեկ) բառը առաջին չի նշանակում: Դա ընդամենը մոլդովական «մայր» ընկերության անվանման վերծանությունն է «Արմենիա» հավելմամբ:
-«Ֆլայ ուան Արմենիա» ավիաընկերությունը լոուքոստեր է, էժան տոմսեր առաջարկող ընկերություն: Որն էժան արժեքին, բացի սուբսիդավորման աղբյուրներից (ինչպես «Ռայան Էյրի» պարագայում էր), հասնում է ուղևորին ծառայություններ գնելու, կամ ինքնուրույն կատարելու մեջ ընտրություն տալու միջոցով:
Հեղինակն ասում է, որ աշխարհում ոչ մի տեղ, ոչ մի անգամ չի հանդիպել տոմսերի օնլայն գրանցման, կամ օդանավակայանում նույն գործողությունը, որպես վճարովի ծառայություն, գնելու երկընտրանքին:
Իսկ կառավարության կողմից էդքան գովերգած` «խնամոնք եկան...», 35 եվրոյով Միլանում կամ Հռոմում կոֆե խմելու գնացող հասարակությունը տեղյակ չի՞, որ նույնը առաջարկում էն ԲՈԼՈՐ լոուքոստերները:
RyanAir-ը և WizzAir-ը էդ թվում:
RyanAir-ի առաջին, ու էդպես էլ առաջին մնացած վերջին թռիչքներն ամբողջությամբ կապված են էսպիսի պատմությունների, սկանդալների հետ:
Հեղինակը դրանցից տեղյակ չի՞, թե՞ էս պահին էս ձևովա պետք ներկայացնել:
ՈւՇԱԴՐՈւԹՅՈւՆ:
«Ֆլայ Ուանը» ունի 3-րդ առաջարկը, ինչը ներկայացվում է տոմս գնելիս`
ուղևորն ունի տոմսի արժեքին ընդամենը €4 ավելացնելով ստանա իր տոմսի ավտոմատ գրանցմամ (ռեգիստրացիայի) հնարավորություն: Ինչպես նաև տեղի ընտրության հնարավորութնուն, ձեռքի և հանձնվող բեռի, ապահովագրության, հյուրանոցի պատվեի, ..... Ինչից և կազմավորվում է տոմսիդ վերջնական արժեքը:
Ես անձամբ, ուղիղ 2 օր առաջ օգտվել եմ Ֆլայ Ուանի էդծառայությունից:
Էլեկտրոնային փոստով նույնիսկ նստեցմանդ կտրոնն է գալիս: Որով կարող ես և ուշ գնալ օդանավակայան, և ուղիղ գնալ նստեցման:
Երբ ավիացիայի մասնագետները, էդ թվում և ես, մինչՌայանԷյրյան դարաշրջանում բացատրում էին էս ամենը, փորձեք հիշել քարկոծումներն ու «du cares u naxanz» վայ-քոմենթները:
Ավելացնեմ, որ Ֆլայ Ուանը, ի տարբերություն գովերգված RyanAir-ի, ՉԻ ՍՈւԲՍԻԴԱՎՈՐՎՈւՄ ՀՀ կառավարության կողմից:
Բայց իռլանդական ընկերությունը վարում էր նույն լոուքոստ քաղաքականությունը նույնիսկ բոլ-բոլ սուբսիդավորվելու պայմաններում:
- անձնակազմում ռուս բորտուղեկցորդուհիների պահով`
հերթական մոլորությունը: Բացատրեմ`
Ինչպես բազմիցս բարձրաձայնել, և պատճառները բացահայտել եմ, ՀՀ ավիացիոն իշխանությունները 2020 թ. Մայիսից գտնվում են ԵՄ Ավիացիոն Անվտանգության Գործակալության «սև ցուցակում»: Եվ բոլոր հայկական գրանցմամբ ավիաընկերություններին` անպիտան ավիացիոն իշխանությունների անպիտան աշխատանքի հետևանքով արգելված է մուտք գործել ԵՄ օդային տարածք:
Էս պատճառով դեպի ԵՄ թռիչքները կատարվում են մոլդովական գրանցմամբ օդանավերով և մոլդովական գործընկեր-ավիաընկերության անվանանիշերով:
Մինչև ավիացիոն «հրաշքի» հեռանալուց հետո մասնագետները չկարողանան վերը նշված «սև ցուցակից» դուրս բերել հայկական ավիացիոն իշխանությունների ոտնահարված կարգավիճակը:
Էդ իսկ պատճառով անձնակազմում միշտ կան Մոլդովայի քաղաքացիներ: Նույնիսկ եթե նրանք էթնիկ ռուս էլ լինեն: Նրանք հայկական ավիաընկերության` դեպի Եվրոպա թռիչքներ կատարելու գրավականն են:
Հիմա, էսքանից հետո հարց`
Հեղինակն էսքանից տեղյակ չէ՞ր:
Իսկ եթե տեղյակ չէր, որևէ հարթակում հայտարարություններ անելուց առաջ հարցի բովանդակությանը ծանոթանալու կարիք չի ունեցե՞լ:
Թե՞ ինչ որ մեկին ուղղակի պետքա, որ էս տեսակետից դիտարկվի»։
Աղբյուր՝ AntiFake.am